SRB - ENG    /     Kontakt  

NETEYE podrška

Podrška i obuke koji odgovaraju NETEYE kvalitetu

Sve performanse NETEYE 2020 NVR uređaja su temeljno testirane u procesu verifikacije koja je trajala nekoliko meseci. Ukoliko se scenario korišćenja razlikuje od onih koje smo mi testirali, najbolje je kontaktirati našu tehničku podršku. Tokom višemesečnog testiranja kolege iz tehničke podrške su stekle veliko iskustvo, koje može biti od velike koristi budućim korisnicima.

Garantovana isporuka u roku od 3 dana - proizvodnja NVR uređaja ide po principu build-to-order tj. svaki uređaj se posebno instalira, personalizuje i temeljno testira. Ipak garantujemo isporuku u navedenom roku.

Servis u roku od 1 - 2 radna dana – svaki uređaj će biti servisiran i operativan uglavnom u roku od 24-48 časa. U retkim situacijama može da se desi da je ovaj period duži, npr. kada je potrebno detaljno testiranje hardverskih komponenti koje samo po sebi oduzima više vremena.

Napredne opcije podrške – on-site podrška i puštanje sistema u rad nisu besplatne usluge, ali su zato visoko profesionalne. Privatnost podataka – ovlašćeni NETEYE servisi imaju striktne bezbednosne procedure za rukovanje sa podacima korisnika u cilju zaštite privatnosti.

 „SVI KORISNICI KOJI ŽELE VRHUNSKI NVR SA ODLIČNIM ODNOSOM CENE I KVALITETA MOGU DA BUDU SIGURNI DA JE NETEYE 2020 PRAVI IZBOR!“

Vrhunska podrška za NETEYE mrežne video snimače

PARTNERSTVO I PODRŠKA

U današnjem svetu brze prodaje (take the money and run) bez podrške i pravog partnersva, u branši sa nejasnim granicama i ulogama distributera i sistem integratora, gde kompanije koriste ili zaobilaze partnerski kanal kako im u tom trenutku odgovara, malo je pravih i posvećenih distributera.

Naša priča je drugačija - poverenje, posvećenost i aktivna podrška u kreiranju kvalitetnih rešenja IP video nadzora koja u osnovi imaju pouzdan Neteye hardver..